TorsbyNytt

Utökat återbruk vid återvinningscentralen i Sysslebäck

KommunbeslutBilden visar en återvinningscentral en solig dag. I mitten av bilden finns flera stora blå metallcontainrar som ser slitna och rostiga ut. Framför containrarna står vita barriärer med gröna skyltar som indikerar material för återvinning, bland annat
Illustrationsbild: Hubert Elming - MostPhotos

Miljö-, bygg- och räddningsnämnden i Torsby beviljar bygglov för utökat förråd vid återvinningscentralen i Sysslebäck för mer återbruk.

Annons

Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.

Fler artiklar i Samhälle